مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:152023-01-04سياسي

احداث خوابگاه متاهلی در دستور کار دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ساخت خوابگاه متاهلی دانشگاه فرهنگیان و حمایت دولت در این زمینه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست با مسئولان دانشگاه فرهنگیان خواستار احداث خوابگاه متاهلی برای دانشجویان این دانشگاه شد و گفت: علاقه مند به ازدواج دانشجویان و تشکیل خانواده آنها هستیم لذا دانشگاه فرهنگیان در صورتی که سایتی در اختیار دارد اعلام کند تا تسهیلات ساخت خوابگاه متاهلی برای هر تعداد واحد که بخواهند اعطا کنیم و دانشجویان بدون دغدغه به تحصیل بپردازند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در مرکز استان با مشکل تامین زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن مواجه هستیم، افزود: در استان فضایی که در اختیار دانشگاه قرار دهیم وجود ندارد.

وی عنوان کرد: موضوع کمبود زمین در شهر یاسوج را در دیدار استانداران با رییس جمهور با دکتر رییسی مطرح کردم که مرکز استان همه منابع ملی است که آقای رییسی هم بر حفظ و نگهداری جنگل ها برای نسل های آینده تاکید کرد.

استاندار با بیان اینکه برخی از مشکلات این دانشگاه را از طریق رییس دانشگاه فرهنگیان کشور پیگیری می کنیم، افزود: طرح جامع آموزشی و رفاهی دانشگاه فرهنگیان تدوین و افق این دانشگاه برای سال های آینده مشخص شود تا آنچه وظیفه استان است را کمک کنیم، مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث خوابگاه متاهلی در دستور کار دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

احداث خوابگاه متاهلی در دستور کار دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد