مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:352023-01-04سياسي

سربازان در جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران مدافعان حرم هستند


در این جنگ ترکیبی که دشمن علیه فکر و ذهن و اندیشه جوانان ما آغاز کرده و برای ضربه زدن به این نظام تلاش می کند، سربازان مدافعان حرم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علیرضا حیدرنیا ظهر چهارشنبه در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) که به مناسبت روز سرباز در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز سپاه اسلام اظهار کرد: سه سال است که از فراغ این سرباز ولایت و یار و رفیق شفیق ولی امر مسلمین می گذرد اما ما هنوز داغداریم.

وی با اشاره به اهمیت دوران خدمت سربازی و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به این موضوع مطرح کرد: سربازان وظیفه حدود دو سال از بهترین دوران جوانی خود را در محل های نظامی و انتظامی سپری و زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند.

سربازان تلاش کنند که این دو سال، دوران پرباری برای زندگی آنها شود و با خدا عهد ببندند که برای رضای او وارد این خدمت می شوند.

سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود فرمانده سپاه استان البرز خطاب به سربازان حاضر در این مراسم بیان کرد: سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود.

حاج قاسم فرمود که جمهوری اسلامی حرم است و اگر آسیب ببیند، حرم آل الله باقی نخواهد ماند؛ در این جنگ ترکیبی که دشمن علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان در جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران مدافعان حرم هستند

سربازان در جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران مدافعان حرم هستند