مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 17:002023-01-04ورزشي

برنامه تیم تراکتور بازی مالکانه و با پرس شدید است


سرمربی تیم تراکتور تبریز با اشاره به بازی فردا مقابل تیم استقلال گفت: ایده ما فوتبال مالکانه با پرس شدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پاکو خمز عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با استقلال در تبریز با بیان اینکه ایده ما فوتبال مالکانه با پرس شدید است، افزود: تفکر من، همان فوتبالی است که در بازی با نساجی انجام دادیم البته ما باید خودمان را با شرایط چمن های ایران وفق دهیم چرا که چمن بلند و زمین ناهموار و خشک باعث می شود تا نتوانیم روی زمین کار کنیم.

وی با اشاره به شناختش از تیم مهمان، افزود: سه بازی استقلال را به طور کامل تماشا کرده ام، استقلال یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است.

سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور عنوان داشت: باید با حداکثر توان در بازی با تیم های بزرگ، تلاش کنیم چرا که بازی فردا برای باشگاه و هواداران بسیار حائز اهمیت است و می خواهیم موفق شویم.

خمز در خصوص این موضوع که بازیکنانش خوب بازی می کنند ولی نتیجه مطلوب به دست نمی آورند، اضافه کرد: وظیفه مربی این است که تیمش موقعیت سازی کرده و به خوبی پرس کند اما گلزنی به استعداد ذاتی بازیکنان بر می گردد و ما در این زمینه هم کار می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: می خواهیم آن قدر موقعیت ایجاد کنیم تا فرصت هایمان تبدیل به گل شوند و امیدوارم در بازی با استقلال هم موقعیت گلزنی ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تیم تراکتور بازی مالکانه و با پرس شدید است

برنامه تیم تراکتور بازی مالکانه و با پرس شدید است