مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:552023-01-04سياسي

توصیه شهید محمود اقامحمدی به براداران و خواهرانش


شهید محمود اقامحمدی در وصیت نامه اش نوشت: از برادران و خواهرانم می خواهم که به حرف پدر و مادرم بروند و راه اسلام را پیشه خود کنند و انقلاب و امام را تنها نگذارند و حامی اسلام و امام و انقلاب باشند.

- محمود اقامحمدی در دهم اردیبهشت سال 1342 به دنیا آمد و سرانجام در 18 مهر 1364 در سقز به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم به خاک سپرده شد.

در وصیت نامه شهید محمود اقامحمدی آمده است: و لا تحسبنّ الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون پروردگارا تو را شکر که به من راه مستقیم را آموختی و ما را از ظلمات به نور هدایت فرمودی.

پروردگارا؛ به یگانگی و عدالتت، پیامبرت، حضرت علی (ع) و یازده فرزندش را به امامت و به روز قیامت به عنوان روز جزا ایمان دارم.

پس بارالهی به من توفیق عنایت فرما که در راه تو و اسلام تو کوشا باشم و به اسلام و امام و خون شهدا خدمت کنم.

درود بر امام امت که ما را از زیر بار ظلم و دیکتاتوری نجات بخشید و درود بر امت مسلمان ایران که از امام و نیروهای مسلح و سپاه و بسیج و نیروهای رزمی پشتیبانی کرده و از هر گونه کمک مالی و جانی دریغ ندارند و از کمک های آن ها به عنوان یک ایرانی خیلی سپاس گزاریم.

سلام و درود بر پدر و مادرم که چه رنج ها برای من نکشیدند و چه زحمت ها برای بزرگ کردن من و به راه راست و هدایت نمودن من کشیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه شهید محمود اقامحمدی به براداران و خواهرانش

توصیه شهید محمود اقامحمدی به براداران و خواهرانش