مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 23:502023-01-04سياسي

تربیت دینی مهم ترین راهکار هویت بخشی در بین نسل جوان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل دانش آموزان را گروه هدف اصلی در تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد و گفت: تربیت دینی مهم ترین راهکار هویت بخشی برای نسل جوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی مسابقه بزرگ خطبه فدکیه با محوریت تربیت فاطمی، نسل سلیمانی در سخنانی اظهار کرد: مهم ترین تلاش جریان تمدن غرب در مقابل تمدن بزرگ انقلاب اسلامی ایران، تولید معنا بر علیه انقلاب است که خنثی سازی این توطئه تلاش و همت مضاعف مسئولین فرهنگی را می طلبد.

وی ایجاد فضا برای روشنگری و بسترسازی در مراکز آموزشی برای تبیین اهداف دشمن ضرورت مهم فرهنگی برشمرد و افزود: در اتفاقات اخیر که یک نبرد تمدنی بود دشمن با تمام توان و حتی هزینه های بالا در راه اندازی توییت های میلیونی بر علیه کشور ایران، مستقیم وارد میدان شد و برخی از سلبریتی ها را نیز با خود همراه کرد چون هدفش عوام فریبی و نیز ایجاد وحشت و رعب در بین تحلیل گران جامعه بود.

پیشرفت ایران اسلامی عامل هراس دولت های غربی است مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل به افول تمدن غرب در عصر کنونی اشاره کرد و گفت: دشمنی غرب با انقلاب اسلامی ناشی از فروپاشی و سقوط تمدن غرب است و در این میان قدرت و پیشرفت چشمگیر ایران اسلامی خطر بزرگی برای آنان محسوب می شود لذا همواره در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت دینی مهم ترین راهکار هویت بخشی در بین نسل جوان است

تربیت دینی مهم ترین راهکار هویت بخشی در بین نسل جوان است