مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:352023-01-06ورزشي

73 نظام مسائل و مشکلات شهرستان آزادشهر برای بررسی و رفع احصا شد.


استاندار گلستان امروز جمعه مهمان شهرستان ازادشهر بوده و قرار است 73 نظام مسائل شهرستان در جلسه شورای اداری مطرح و رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر سید جواد کریمی ظهر امروز در نشست صمیمی استاندار با نخبگان، اقشار، فعالین سیاسی و اجتماعی در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: ره سفر رییس جمهور به استان گلستان برای شهرستان آزادشهر در حوزه پروژه های عمرانی تعداد 27 مصوبه با اعتبار 685 میلیارد تومان بوده و در حوزه تسهیلات اقتصادی و اشتغالزایی از این ره آورد مبلغ 621 میلیارد تومان است که با پیگیری های لازم تخصیص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: شهرستان آزادشهر در حوزه های فرهنگی و ورزشی دارای استعدادها و ظرفیت های خوبی بوده و در حال حاضر تعداد 14 هیئت بانوان در رشته های ورزش همگانی و دیگر رشته های ورزشی فعال بوده، تعداد هفت باشگاه ورزشی فعالیت داشته و این شهرستان در رشته های ورزشی آلیش و پهلوانی دارای افتخار و کسب رتبه های برتر در سطح کشور است.

  فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: شهرستان آزادشهر در حوزه ستاد ساماندهی جوانان، فعالیت سمن ها و فوتبال ساحلی بانوان در سطح استان رتبه برتر را کسب کرده است.

وی ادامه داد: تعداد 115 هیات مذهبی در شهرستان فعال بوده که از این تعداد 30 هیات مذهبی ویژه بانوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 نظام مسائل و مشکلات شهرستان آزادشهر برای بررسی و رفع احصا شد.

73 نظام مسائل و مشکلات شهرستان آزادشهر برای بررسی و رفع احصا شد.