مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 18:002023-01-06سياسي

دشمنان از الگو بودن زنان ایرانی در دنیا وحشت دارند


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور با اشاره به اینکه دشمن به دنبال القای الگوهای خود در فضای مجازی به جوانان ایرانی است، گفت: آنها از الگو بودن زن ایرانی در دنیا وحشت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عباس بایرامی بعد از ظهر جمعه همزمان با وفات حضرت ام البنین (س) درمراسم تکریم از مادران و همسران شهدا در مسجد جامع اشکلک رحیم آباد، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) عالی ترین نمونه و الگوی شاخص زن مسلمان در تاریخ اسلام است.

وی با بیان اینکه شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام جنبه های زندگی شخصی و اجتماعی گنجینه درخشانی از سبک زندگی اسلامی و پیمودن راه سعادت در دنیا و آخرت است، افزود: همواره مادران شهدا با بصیرت فاطمی و زینبی در این مسیر گام برداشته اند.

بایرامی با اشاره به اینکه مادران و خانواده های شهدا در اجر معنوی شهدا و حماسه آفرینی آنان شریک هستند، ادامه داد: بدون شک کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از مؤثرترین مولفه ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش مادران و پدران شهدا چشمگیر و غیر قابل چشم پوشی است.

سردار بایرامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار و همه شهدای دفاع مقدس ستارگان درخشان تاریخ انقلاب اسلامی هستند و حماسه آفرینی و ایثار آنان در دفاع از انقلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از الگو بودن زنان ایرانی در دنیا وحشت دارند

دشمنان از الگو بودن زنان ایرانی در دنیا وحشت دارند