مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 05:452023-01-07بين الملل

انتقاد تند مقام طالبان از پسر شاه انگلیس


مقام ارشد طالبان شاهزاده هری را به کشتن افغان های بی گناه متهم کرد و گفت: آقای هری! آن هایی که شما کشتید مهره های شطرنج نبودند، بلکه انسان بودند.

- مقام ارشد طالبان شاهزاده هری را به کشتن افغان های بی گناه متهم کرد و گفت: آقای هری! آن هایی که شما کشتید مهره های شطرنج نبودند، بلکه انسان بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دولت موقت طالبان اظهارات شاهزاده هری، فرزند پادشاه انگلیس درباره قتل 25 نفر در حین انجام وظیفه نظامی در افغانستان را محکوم کرد و همزمان یک مقام ارشد افغانستان نیز دستگاه پادشاهی انگلیس را به کشتن غیرنظامیان بی گناه متهم کرد.

انس حقانی ، از مقامات ارشد طالبان روز جمعه به الجزیره گفت: ما بررسی کردیم و متوجه شدیم روزهایی که شاهزاده هری به آن اشاره می کند و از کشته شدن 25 مجاهد خبر می دهد، از میان طالبان در هلمند تلفاتی نداشته ایم، پس نتیجه گیری می کنیم که غیرنظامیان و مردم عادی هدف قرار گرفته بودند.

این مقام طالبان گفت: این داستان بخشی از جنایات جنگی 20 ساله حضور نظامی غرب در افغانستان است، هرچند هنوز این تصویر کامل جنایات مرتکب شده توسط آنها نیست و جنایات های انجام شده بسیار بیشتر از این حادثه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند مقام طالبان از پسر شاه انگلیس

انتقاد تند مقام طالبان از پسر شاه انگلیس