مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:252023-01-07فرهنگي

نقش اصلی دنباله «گلادیاتور» معرفی شد


بازیگر «مردم معمولی» و «افترسان» در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی در ادامه فیلم برنده اسکار «گلادیاتور» ساخته «ریدلی اسکات» است.

- بازیگر مردم معمولی و افترسان در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی در ادامه فیلم برنده اسکار گلادیاتور ساخته ریدلی اسکات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، این بازیگر 26 ساله نقش لوسیوس، پسر لوسیلا را بازی می کند، کانی نیلسن در فیلم اصلی گلادیاتور در سال 2002 در نقش لوسیلا بازی کرد.

ریدلی اسکات در اواخر سال 2021 تأیید کرد که فیلمنامه دنباله گلادیاتور را قبلاً نوشته شده است و اضافه کرد که مولفه های کافی از نسخه اصلی برای پرداختن به ادامه داستان وجود دارد.

طبق گزارش ها، پیش نویس نهایی فیلمنامه در نوامبر 2022 ارائه شد و ریدلی اسکات نیز با پاول مسکل ملاقاتی برای سپردن نقش اصلی فیلم داشته است.

مسکل پس از ایفای نقش در اقتباس پربیننده از رمان مردم عادی نوشته سالی رونی ، در کنار اولیویا کولمن در دختر گمشده و امیلی واتسون در فیلم مخلوقات خدا بازی کرد و برای درام افترسان مورد تحسین قرار گرفت.

او هم اکنون مشغول بازی در نقش استنلی در نمایش اتوبوسی به نام هوس در تئاتر آلمیدا در لندن است و پس از آن در فیلم علمی-تخیلی دشمن در کنار سیرشا رونان ظاهر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اصلی دنباله «گلادیاتور» معرفی شد

نقش اصلی دنباله «گلادیاتور» معرفی شد