مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:312023-01-07سياسي

توجه دولت سیزدهم به پیشرفت و توسعه در استان گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر علی محمد زنگانه در  جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان آزادشهر اظهار کرد: در آغاز دولت سیزدهم، رییس جمهور از استانداران برای رفع فقر و تبعیض و ایجاد پیشرفت و توسعه در استان ها به ویژه گلستان تاکیدات ویژه داشتند.

تاکید وی بر فسادستیزی و همت جدی برای رفع مشکلات و پیشرفت کشور و استان بود.

وی تصریح کرد: یکی از چالش های استان گلستان عدم صنایع تبدیلی و خام فروشی محصولات کشاورزی و باغی بوده و صادرات غیرنفتی نیز بسیار ناچیز است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات حوزه آب و ایجاد زیرساخت های لازم در این حوزه از استقرار دولت سیزدهم تاکنون یک هزار و 800 میلیارد تومان در استان گلستان هزینه شده است.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه تعداد کارخانه های تولید آرد در استان قابل ملاحظه بوده اما متاسفانه مشکلات زیادی در حوزه آرد و نان در استان وجود داشت که بخشی از ان به دلیل استفاده تنها حدود 20 درصد از ظرفیت این کارخانه ها بود که امروز این ظرفیت به بیش از 35 درصد افزایش یافته است.

زنگانه گفت: اقدامات و فعالیت های خوبی در دولت سیزدهم در کشور و به ویژه استان گلستان انجام شده که متاسفانه اطلاع رسانی نشده، مدیران دستگاه های اجرایی در راستای جهاد تبیین، اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه دولت سیزدهم به پیشرفت و توسعه در استان گلستان

توجه دولت سیزدهم به پیشرفت و توسعه در استان گلستان