مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:202023-01-07اقتصادي

128 طرح مشاغل خانگی در استان سمنان تسهیلات دریافت کردند


رییس سازمان صمت سمنان با بیان اینکه هدف از اعطای مجوز مشاغل خانگی توانمند کردن متقاضیان است، گفت: 128 طرح مشاغل خانگی استان تسهیلات دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه دل ظهر شنبه در نشست کارگروه مشاغل خانگی به میزبانی اداره کل صمت سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 128 طرح مشاغل خانگی استان سمنان موفق به دریافتند تسهیلات شدند، ابراز داشت: هدف از اعطای این مجوزها و تسهیلات رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال و کمک به توانمند سازی جوامع بومی و محلی است.

وی با بیان اینکه برای این تعداد طرح در مجموع بالغ بر 80 میلیارد ریال تسهیلات در استان سمنان پرداخت شده است، افزود: این تسهیلات سه گروه عمده فرش و دستباف، صنایع نساجی، پوشاک و سراجی و گروه صنعت و خدمات را شامل می شود.

رییس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه یکی از کارکردهای اصلی این تسهیلات کمک به اشتغال و رونق اقتصادی خانوارها است، ابراز داشت: طی مدت مذکور این تسهیلات توانسته زمینه اشتغال 150 نفر را در بخش مشاغل خانگی استان سمنان فراهم کند.

تشنه دل بابیان اینکه 620 نفر دیگر متقاضی مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات در سامانه ثبت نام کردند، تصریح کرد: به این معنا که برای این تعداد مشاغل خانگی مجوزهای لازم صادر شده است تا با افزایش سهم مشاغل خانگی بتوانیم ضمن جلوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

128 طرح مشاغل خانگی در استان سمنان تسهیلات دریافت کردند

128 طرح مشاغل خانگی در استان سمنان تسهیلات دریافت کردند