مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 22:202023-01-07سياسي

کار جمعی معادن یزد برای احداث خط انتقال آب از خلیج فارس به یزد


استاندار یزد از کار جمعی معادن بزرگ استان یزد برای تامین منابع مالی احداث خط انتقال آب از خلیج فارس به یزد به عنوان یک ابرپروژه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران فاطمی روز شنبه در نشست مشترک با جمعی از کارمندان استان یزد با اشاره به سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان در روز 22 دی ماه جاری اظهار داشت: حضور مقامات بلند پایه اجرایی کشور در استان ها، بستری ظرفیت ساز برای استان ها بوده و سبب تسریع قابل توجه در روند پیگیری و حل مطالبات استان می شود.

وی افزود: در جریان سفر دو روزه رییس جمهور و کابینه به استان ضمن آغاز عملیات اجرایی و افتتاح برخی پروژه ها، نظام مسائل استان بررسی و برای آنها تصمیم گیری می شود.

فاطمی، حضور عالی ترین مرجع اجرایی کشور در استان ها را لیله القدر اجرایی و اداری استان ها دانست و تصریح کرد: دلیل این نامگذاری این است که در جریان این سفرها، می تواند تصمیماتی اخذ شود که مقدرات استان ها تا 100 سال آینده را تحت الشعاع قرار دهد.

استاندار یزد، آب را فصل مشترک مطالبات عموم مردم استان دانست و افزود: یکی از تصمیمات بزرگ دولت برای استان یزد، اختصاص 150 هزار میلیارد تومان از محل حقوق دولتی معادن برای خط انتقال آب از دریا به استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار جمعی معادن یزد برای احداث خط انتقال آب از خلیج فارس به یزد

کار جمعی معادن یزد برای احداث خط انتقال آب از خلیج فارس به یزد