مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:002023-01-09سياسي

ضعف و ناتوانی دشمن عامل هتاکیش به مرجعیت شیعه است


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: ضعف و ناتوانی دشمن و فراگیری جهانی انقلاب مقدس اسلام عوامل هتاکی دشمن به مقام مرجعیت شیعه است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در مراسم اجتماع باشکوه حوزویان خراسان در حمایت از مرجعیت و ولایت که در مدرسه علمیه نواب برگزار شد، اظهار کرد: ضعف و ناتوانی دشمن و فراگیری جهانی انقلاب مقدس اسلامی عوامل هتاکی دشمن به مقام مرجعیت شیعه است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: امروز مسئله فراگیری انقلاب اسلامی در عرصه جهانی برای دشمن قابل پیشگیری نیست از این رو می خواهد محور اصلی این اندیشه جهانی را هدف قرار دهد.

آیت الله علم الهدی در ادامه گفت: چیزی که دشمن به َعنوان نقطه وحشتناک به آن می نگرد مسئله حرکت مردمی با اندیشه واحد یا جبهه ضد استکباری است که مربوط به یک نقطه از جهان نیست، بلکه همه آرمان جهان خواری و سلطه جهانی استکبار در معرض خطر قرار گرفته است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: دشمن وقتی می بیند مظهر خدا حاکمیت جهانی را به دست گرفته و جهان دار آینده بشر در نتیجه توسعه ارتباطات دنیا،  در گرو اندیشه ای است که با فطرت انسان ها تطبیق می کند، توسعه این اندیشه را چالشی بزرگ بر سر راه خود می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف و ناتوانی دشمن عامل هتاکیش به مرجعیت شیعه است

ضعف و ناتوانی دشمن عامل هتاکیش به مرجعیت شیعه است