مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:502023-01-09سياسي

پروژه های دانشجویان برای رفع نیازهای کشور هدایت می شوند


سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: با برگزاری رویدادهای مساله محور «شروع»، هدایت تحصیلی پروژه ها و پایان نامه ها برای رفع نیازها و چالش های کشور انجام می شود.

- سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: با برگزاری رویدادهای مساله محور شروع ، هدایت تحصیلی پروژه ها و پایان نامه ها برای رفع نیازها و چالش های کشور انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذوالفقاری با اشاره به اینکه برگزاری رویداد مساله محور شروع، با هدف هدایت تحصیلی پروژه ها و پایان نامه ها برای رفع نیازها و چالش های کشور انجام می شود، افزود: در این طرح، دانشجوها و اساتیدی که دلشان برای پیشرفت کشور می تپد، فرصتی پیدا می کنند که در کشورشان نیازهای واقعی را رفع کنند و در کنار آن توانمندی و دانش خود را هم ارتقاء دهند.

وی با اشاره به رویداد مساله محور شروع، گفت: برای توسعه اقتصاد دانش بنیان در کشور نیاز داریم که دانشگاه ها به تسریع توسعه فناوری در کشور کمک کنند و پس از تجربه های فراوان به این نتیجه رسیدیم که برخی از مسائل کشور در دانشگاه ها به خوبی تعریف نمی شود و دانشگاه ها به سمت حل مسائل اساسی و کلیدی کشور هدایت نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های دانشجویان برای رفع نیازهای کشور هدایت می شوند

پروژه های دانشجویان برای رفع نیازهای کشور هدایت می شوند