مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 18:512023-01-09سياسي

رویداد تولید محتوا هنری یک صدا ایران در گلستان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان سید حسام بنی فاطمه عصر امروز در جمع خبرنگاران در توضیح برگزاری این رویداد اظهار کرد: بعد از برگزاری رویداد تولید محتوا هنری یک صدا در استان های تهران، سیستان و بلوچستان و کرمان، در تاریخ 6 تا هشت بهمن ماه امسال شاهد برگزاری ان در استان گلستان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این رویداد ملی در رشته های ادبیات، هنرهای تجسمی، چند رسانه ای، تصویری و نمایش با مشارکت دستگاه های اجرایی مرتبط و در راستای تعالی و رشد مقولات نوجوانان برای دانش آموزان سنین 15 تا 18 سال برگزار می شود.

مسئول حوزه هنری گلستان خاطرنشان کرد:! نگاه به آینده کشور ایران اسلامی، و تبیین دستاوردهای گذشته، ترسیم اینده ایران از نگاه نوجوانان با موضوع ایران و پرچم ایران از جمله اهداف این رویداد ملی است.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب برگزاری این رویداد ملی این است که استعدادها و شایستگی های نوجوانان در این حوزه ها شناسایی شده و روحیه کنشگری نوجوانان تقویت و انها نسبت به آینده خود و کشورشان حساس و مسئول خواهند بود.

بنی فاطمه گفت: مهلت ثبت نام تا پایان دی ماه امسال بوده و در تاریخ 6 تا هشت بهمن ماه این رویداد بصورت کارگاهی با حضور اساتید برجسته در هر رشته برگزار شده و ضمن اینکه از آثار برگزیده تجلیل می شود این آثار از طریق رسانه ملی پخش خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد تولید محتوا هنری یک صدا ایران در گلستان برگزار می شود

رویداد تولید محتوا هنری یک صدا ایران در گلستان برگزار می شود