مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 07:552023-01-10اجتماعي

تعطیلی ادارات و مدارس چهارمحال و بختیاری در روز سه شنبه


سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از تعطیلی مدارس و ادارات استان در پی بارش برف و شرایط نامساعد جوی خبر داد، گفت: رفت و آمد در جاده های کوهستانی با شرایط خاص امکانپذیر است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از تعطیلی مدارس و ادارات استان در پی بارش برف و شرایط نامساعد جوی خبر داد، گفت: رفت و آمد در جاده های کوهستانی با شرایط خاص امکانپذیر است، اولویت بازگشایی محورها با جاده های اصلی است.

خسرو کیانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بارش سنگین برف در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برف روبی محورهای مواصلاتی اصلی در استان در حال انجام است و تردد با زنجیر چرخ و با کندی انجام می شود، همچنین شاهد کولاک برف در گردنه ها هستیم و امکان مسدودی آن ها وجود دارد.

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بارش برف در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد، گفت: از شهروندان تقاضا داریم از وسایل نقلیه شخصی برای تردد استفاده نکنند و در صورت ضرورت وسایل گرمایشی، زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی و .

به همراه داشته باشند.

وی از تعطیلی مدارس و ادارات چهارمحال و بختیاری در پی بارش برف و شرایط نامساعد جوی خبر داد، عنوان کرد: رفت و آمد در جاده های کوهستانی با شرایط خاص امکانپذیر است، در صورت ادامه بارش اطلاعیه جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی ادارات و مدارس چهارمحال و بختیاری در روز سه شنبه

تعطیلی ادارات و مدارس چهارمحال و بختیاری در روز سه شنبه