مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:452023-01-10اقتصادي

اگر به قبض گاز شکایت دارید، باید چطور اقدام کنید؟


با ابلاغ آیین نامه اجرایی بند «ک» تبصره 15 بودجه 1401 درباره افزایش تعرفه گازبهای خانگی، صدور قبض های جدید گاز برای مشترکان پرمصرف و بسیار پرمصرف این بخش با افزایش همراه شده است و مشترکانی که نسبت به رقم اعلام شده اعتراض دارند می توانند شکایت خود را در سایت شرکت ملی گاز ثبت کنند.

- با ابلاغ آیین نامه اجرایی بند ک تبصره 15 بودجه 1401 درباره افزایش تعرفه گازبهای خانگی، صدور قبض های جدید گاز برای مشترکان پرمصرف و بسیار پرمصرف این بخش با افزایش همراه شده است و مشترکانی که نسبت به رقم اعلام شده اعتراض دارند می توانند شکایت خود را در سایت شرکت ملی گاز ثبت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکنون 65 درصد حجم گاز مصرفی بخش خانگی در دوره سرد سال ازسوی مشترکان پرمصرف (پلکان 4 تا 12) مصرف می شود و در عین حال، بیشترین مقدار یارانه پنهان انرژی را مشترکان پرمصرف دریافت می کنند، این در حالی است که بیش از 64 درصد از مشترکان که در پلکان نخست تا سوم قرار دارند، تنها 35 درصد حجم گاز مصرفی بخش خانگی در دوره سرد سال را مصرف می کنند که تعرفه آنها افزایشی نداشته است.

بر این اساس، برای ایجاد عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه یارانه انرژی، با مصوبه هیئت وزیران، برای مشترکان پرمصرف و بسیار پرمصرف گاز نیز، جریمه هایی در نظر گرفته شده که از 16 آذرماه، اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر به قبض گاز شکایت دارید، باید چطور اقدام کنید؟

اگر به قبض گاز شکایت دارید، باید چطور اقدام کنید؟