مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:352023-01-10اقتصادي

تورم در بزرگترین اقتصاد اروپا و وضعیت وخیم بازار مسکن آلمان


گزارش بانک بی ان پی پاریباس نشان داد به دلیل افزایش هزینه های سرمایه گذاری و رکورد زدن تورم در بزرگترین اقتصاد اروپا و در مجموع وخیم شدن شرایط اقتصادی در آلمان بخش املاک و مستغلات این کشور به شدت ضربه و خسارت دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از راشاتودی، گزارش بانک بی ان پی پاریباس نشان داد: به دلیل افزایش هزینه های سرمایه گذاری و رکورد زدن تورم در بزرگترین اقتصاد اروپا، بخش املاک و مستغلات آلمان در سه ماه پایانی سال 2022 با کاهش مواجه شده است.

سرمایه گذاری در بخش امکلاک تجاری از ماه اکتبر تا دسامبر در مقایسه با متوسط 5 ساله برای این مدت، 50 درصد کاهش یافته و به 9.

9 میلیارد یورو (10.

6 میلیارد دلار) رسیده است.

این تحقیقات نشان داده است، با کنار کشیدن سرمایه گذاران برای انعقاد قرارداد و سرمایه گذاری به علت افزایش نرخ بهره و در مجموع وخیم شدن شرایط اقتصادی در آلمان، این بخش به شدت ضربه و خسارت دیده است.

    مارکوس زورن، مدیر ارشد بخش املاک و مستغلات بانک بی ان پی پاریباس آلمان در این رابطه گفت: افزایش هزینه ها میان انتظارات قیمت گذاری خریداران و فروشندگان اختلاف ایجاد کرده است و بسیاری از معاملات بزرگی که قبلا در مرحله بازاریابی بودند، انجام نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم در بزرگترین اقتصاد اروپا و وضعیت وخیم بازار مسکن آلمان

تورم در بزرگترین اقتصاد اروپا و وضعیت وخیم بازار مسکن آلمان