مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 15:352023-01-10حوادث

96 هزار عدد انواع مواد محترقه در ارومیه کشف شد


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از 96 هزار عدد انواع مواد محترقه طی عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی استان در ارومیه، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزییات این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک توسط اشخاصی در سطح شهرستان ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه ضمن شناسایی متهم، منزل وی را در یکی از محلات شهر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از محل؛ 96 هزار و 404 عدد انواع مواد محترقه، کشف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: در این عملیات 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جهانبخش از شهروندان درخواست کرد کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 هزار عدد انواع مواد محترقه در ارومیه کشف شد

96 هزار عدد انواع مواد محترقه در ارومیه کشف شد