مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 08:502023-01-11اجتماعي

وقتی کانون، کانون بود


این روزها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد غفلت بسیار قرارگرفته است و هم زمان با قطعی اینترنت و فیلترشکن هایی که به سختی استفاده می شوند اخبار کمتری درباره کانون دریافت می کنیم.

- کانون پرورشی فکری ذره ذره در حال کمرنگ شدن است، برای کانون کاری کنید تا کانون بماند.

این را ماهانا آقا داوود می گوید که سال ها قبل وقتی نوجوان بود قصه گویی را با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان شروع کرد و در بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی کشور به عنوان نوجوان برگزیده قصه گو معرفی شد.

حالا او 22 سال دارد و از حال و روز کانون ناراحت و متأسف است و از مسئولان و همه فعالان حقوق کودک درخواست می کند که برای کانون کاری کنند تا کانون بماند.

فرزند دیروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان، بانوی امروز قصه گو، داور جشنواره های مختلف قصه گویی و از کارشناسان این بخش، روزگار گذشته کانون را چنین شرح می دهد: من از 10 سالگی یعنی زمانی که کلاس چهارم ابتدایی بودم عضو کانون شدم و حضور من در کانون تا 18 سالگی ادامه داشت.

تعداد کودکانی که به کانون می آمدند خیلی زیاد بود و فعالیت های آن در سه حیطه فرهنگی، هنری و ادبی تقسیم می شد، ما با پرداخت مبلغ اندکی به عضویت کانون پرورشی درمی آمدیم و تا پایان سال از همه کلاس های این نهاد به شکل رایگان استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کانون، کانون بود

وقتی کانون، کانون بود