مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:052023-01-11بين الملل

واکنش بایدن به کشف اسناد دولتی در دفتر سابقش؛ چطور سر از آنجا درآورد؟


بعد از آن که کاخ سفید تایید کرد که تعدادی سند محرمانه مربوط به دوران معاونت بایدن در کمد دفتر سابق او در یک اندیشکده یافت شده، رییس جمهور آمریکا از این موضوع ابراز تعجب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور آمریکا سه شنبه (10 ژانویه) به کشف اسناد محرمانه در کمد دفتر سابقش در یک اندیشکده در واشنگتن واکنش نشان داد.

او گفت از این موضوع که سوابق دولتی به دفتر سابق او در اندیشکده برده شده بود، متعجب است و افزود به طور کامل با بررسی ها درباره این موضوع همکاری می کند.

  او این اظهارات را در پاسخ به سوال یک خبرنگار در یک کنفرانس خبری در مکزیکو سیتی، پس از این که جمهوری خواهان کنگره فرصت را برای شروع تحقیقات و موشکافی درباره وزارت دادگستری غنیمت شمردند، مطرح کرد.

پیش تر مشخص شد که اسناد محرمانه ای که نوامبر در یک اندیشکده مرتبط با جو بایدن یافت شده، اطلاعاتی در موضوعاتی مانند ایران، اوکراین و انگلیس را شامل می شده است.

رسانه های آمریکا سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند در ماه نوامبر 10 سند محرمانه در یکی از دفاتر شخصی جو بایدن در یک اندیشکده آمریکایی کشف شد که مربوط به سال های 2013 تا 2016 و دوران حضور او در کاخ سفید به عنوان معاون رییس جمهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بایدن به کشف اسناد دولتی در دفتر سابقش؛ چطور سر از آنجا درآورد؟

واکنش بایدن به کشف اسناد دولتی در دفتر سابقش؛ چطور سر از آنجا درآورد؟