مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:302023-01-11اقتصادي

مشترکان پرمصرف گاز به مراجع قضایی معرفی می شوند


مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از اجرای طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی اکبر میدان شاهی با تاکید بر این موضوع که گازرسانی و تداوم جریان پایدار برای کلیه مشترکان و بویژه بخش خانگی در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به کاهش محسوس دما و مصرف بیش از 70 درصدی گاز تولیدی کشور در بخش خانگی و تجاری، مدیریت مصرف ضروری به نظر می رسد.

  وی با اشاره به اهمیت رعایت الگوی مصرف افزود: ستاد کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز تاکید دوچندانی بر مدیریت انرژی در بخش های مختلف دارد و شرکت گاز استان فارس با راهکارهای مختلف این امر را رصد می کند.

  میدان شاهی با تشریح برخی از اقداماتی که توسط این دستگاه خدمات رسان انجام شده، خاطرنشان کرد: طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی از ابتدای آذر ماه آغاز شده و 72 گروه کارشناسی از شرکت گاز استان میزان مصرف گاز دستگاه های دولتی و غیردولتی، صنایع و مراکز عمومی استان را رصد می کنند.

  مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از ارایه اخطار کتبی به پرمصرف ها خبر داد و افزود: در صورت بالا بودن میزان مصرف گاز در مرحله اول به مشترکان تذکر و اخطار کتبی داده می شود، در صورت بی توجهی و عدم رعایت بخشنامه مصرف بهینه گاز طبیعی، جریان گاز مراکز پرمصرف قطع و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکان پرمصرف گاز به مراجع قضایی معرفی می شوند

مشترکان پرمصرف گاز به مراجع قضایی معرفی می شوند