بزرگترین حامی تنظیم بازار، رسانه استوزیر جهاد کشاورزی بر نقش پررنگ رسانه در دنیای امروز تاکید کرد و گفت: بزرگترین حامی تنظیم بازار، رسانه است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به حکمرانی رسانه و فضای مجازی بر دنیای امروز و دخیل بودن رسانه در تنظیم بازار گفت: رسانه ها قدرت آن را دارند که یک قیمت و میزان مصرف یک کالا را افزایش و یا کاهش دهند، همچنین رسانه ها عمدتاً تنظیم گری در بازار را بر عهده دارند، بنابراین می توانند در تنظیم بازار نقش مؤثری را ایفا کنند. ساداتی نژاد با بیان این که همچنان در وزارت جهاد کشاورزی به قدرت ابزاری رسانه در تنظیم گری بازار نرسیده ایم، خاطرنشان کرد: با توجه به واگذاری بازار به وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه چارت سازمانی و نیروی انسانی در وزارتخانه وجود ندارد، اما به جای بکارگیری بازرس می توانیم با قدرت رسانه بازار را تنظیم کنیم. به گفته وی، بزرگترین حامی تنظیم بازار، رسانه است و باید مدل و روش های جدیدی برای تنظیم بازار توسط رسانه تدوین و در اختیار بخش ها قرار دهیم. وی با ایجاد شورای عالی رسانه در استان ها به ریاست مدیران روابط عمومی در استان ها نیز موافقت کرد و یادآور شد: شورای عالی رسانه در استان ها با حضور سازمان ها و شرکت های جهاد کشاورزی استان ها تشکیل شود و فرماندهی ا برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |