مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 20:102023-01-12ورزشي

زیرساخت های رشته تیراندازی در کردستان تقویت می شود


زیرساخت های رشته تیراندازی با تفنگ در استان با اعتبارات استانی تقویت شود تا بتوانیم میزبانی اردوهای ورزشی را عهده دار شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در دیدار با رییس فدراسیون تیراندازی کشور در سنندج، اظهار کرد: ظرفیت واحدهای تولیدی عمده استان محدود است اما اگر همین پتانسیل محدود نیز پای کار باشد و برای حمایت از ورزش بکارگیری شود، شاهد رونق این حوزه خواهیم بود.

وی افزود: بخشی از ظرفیت واحدهای تولیدی از جمله معدن طلای قروه استفاده شده و یک سالن ورزشی مجهز در منطقه ای محروم ساخته شده است.

زارعی کوشا اظهار داشت: با هماهنگی دستگاه ورزش و جوانان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به کردستان و سایر منابع برای خرید تجهیزات و آماده کردن سالن های تیراندازی در استان اقدامات قابل قبولی انجام خواهیم داد.

استاندار کردستان یادآور شد: به طور قطع در اعتبارات سال آینده، حمایت از ورزش در نظر گرفته خواهد شد تا با استفاده از آن رشته های ورزشی را تقویت کنیم.

وی تأکید کرد: اگر زیرساخت های رشته تیراندازی با تفنگ آماده شود کردستان می تواند جایگاه منطقه ای داشته باشد و میزبانی اردوهای ورزشی را عهده دار شود.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان امسال از محل استانی اعتبار ویژه ای در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های رشته تیراندازی در کردستان تقویت می شود

زیرساخت های رشته تیراندازی در کردستان تقویت می شود