مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 11:402023-01-13ورزشي

بدمینتون بازان قمی روی سکوی سوم لیگ برتر ایستادند


تیم بدمینتون انقلاب قم در سومین سال حضورش در لیگ برتر باشگاه های کشور توانست مقام سوم مسابقات را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ار قم، تیم بدمینتون باشگاه انقلاب قم در آخرین هفته رقابت های فصل 1401 لیگ برتر باشگاه های کشور شب گذشته در تالار فرهمندموحد قم میزبان رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان بود و در نهایت 3 بر 2 حریف قدرتمند و پرمهره خود را شکست داد.

نماینده استان قم که در 2 فصل اخیر با نام رعد پدافند هوایی در مسابقات شرکت می کرد؛ موفق شده بود در سال 1400 عنوان نائب قهرمانی و در سال 1399 مقام قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

تیم بدمینتون انقلاب قم به سرمربی گری حامد شبانیان، سرپرستی سیدمهدی برقعی و مدیریت مهدی فرجی با کسب این نتیجه عنوان سوم فصل 1401 لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

گفتنی است با پایان فصل 1401 لیگ برتر بدمینتون ایران، به ترتیب تیم های چادرملو اردکان، رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان و باشگاه انقلاب قم رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

نتایج به دست آمده در دیدار آخر بدمینتون بازان قمی به شرح ذیل است: انفرادی اول: مهدی رضایی (انقلاب قم) صفر صالح سنگتراش (رعد سیستان) 2 انفرادی دوم : علی حیاتی (انقلاب قم) 2 محمدمهدی میرشکاری(رعد سیستان) صفر دوبل اول:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدمینتون بازان قمی روی سکوی سوم لیگ برتر ایستادند

بدمینتون بازان قمی روی سکوی سوم لیگ برتر ایستادند