مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 12:202023-01-13ورزشي

دستگاه برف کوب پیست بین المللی تاریک دره همدان روشن شد


سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پس از چهار سال دستگاه برف کوب پیست بین المللی اسکی تاریک دره همدان تعمیر و ظهر دیروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مورد بهره برداری قرار گرفت و از این پس شرایط برای اسکی بازان مهیا است و مشکلی برای .

- دستگاه برف کوب پیست بین المللی "تاریک دره" همدان روشن شد ایسنا/همدان سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پس از چهار سال دستگاه برف کوب پیست بین المللی اسکی تاریک دره همدان تعمیر و ظهر دیروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مورد بهره برداری قرار گرفت و از این پس شرایط برای اسکی بازان مهیا است و مشکلی برای بازگشایی وجود ندارد و اداره کل وظایف مربوط به خود را انجام داده است.

علیرضا صفی زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیست بین المللی اسکی تاریک دره همدان به عنوان یکی از زیرساخت های اصلی در توسعه ورزش های زمستانی همدان به شمار می رود، اظهار کرد: پیست تاریک دره منطقه ای مستعد برای تقویت رشته ورزشی اسکی است و در طول سال پذیرای گردشگران و ورزشکاران بسیار زیادی است.

وی افزود: متأسفانه دستگاه برف کوب پیست به علت برخی مشکلات از جمله تحریم ها قطعاتی قدیمی و غیرقابل استفاده داشت و پنج سال بلااستفاده بود که خوشبختانه با پیگیری صورت گرفته و با تلاش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه برف کوب پیست بین المللی تاریک دره همدان روشن شد

دستگاه برف کوب پیست بین المللی تاریک دره همدان روشن شد