مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 21:452023-01-13سياسي

توزیع 3000 پرس غذای گرم در محلات محروم گنبدکاووس


معاون قرارگاه جهادی آوای جوانان پویا از پخت و توزیع 3 هزار پرس غذای گرم در محلات محروم گنبدکاووس با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد.

- ایسنا/گلستان معاون قرارگاه جهادی آوای جوانان پویا از پخت و توزیع 3 هزار پرس غذای گرم در محلات محروم گنبدکاووس با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد.

حجت الاسلام حسین عباسی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه موسسه آوای جوانان پویا در طی سالهای احیر همواره در مناسبت های ملی و مذهبی تلاش کرده با اقدامات شاخص اجتماعی در راستای محرومیت زدایی گام بردارد، اظهار کرد: عید سعید غدیرخم و سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها دو میعادگاه بزرگ فعالیت های این موسسه است.

وی با بیان اینکه امروز و با همکاری قرارگاه جهادی کریم آل طاها و حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان گلستان پخت و توزیع غذای گرم در محلات محروم گنبدکاووس طراحی و اجرایی شد، افزود: در این مرحله بالغ بر 3 هزار پرس غذای گرم طبخ شده که در 12 محله محروم و حاشیه ای گلستان توزیع شد.

معاون قرارگاه و موسسه جهادی آوای جوانان پویا با تاکید بر اینکه محلات سیدآباد، اسلام آباد، تقی آباد، بدلجه، افغان آباد، چای بویی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3000 پرس غذای گرم در محلات محروم گنبدکاووس

توزیع 3000 پرس غذای گرم در محلات محروم گنبدکاووس