مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 15:052023-01-14سياسي

توضیح دانشگاه تهران درباره اخراج عضو هیات علمی حقوق


روند رسیدگی به پرونده جذب عضو هیات علمی حقوق دانشگاه تهران همچنان در دانشگاه در حال بررسی است و هیات اجرایی جذب تصمیم نهایی را می گیرد.

- معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: روند رسیدگی به پرونده جذب عضو هیات علمی حقوق دانشگاه تهران همچنان در دانشگاه در حال بررسی است و هیات اجرایی جذب تصمیم نهایی را می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، گفت: هیات اجرایی جذب دانشگاه تهران براساس گزارش دو کارگروه بررسی صلاحیت های عمومی و صلاحیت علمی در مورد درخواست های جذب اعضای هیات علمی، تمدید قراردادها، تبدیل وضعیت استخدامی تصمیم گیری می کند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: گزارش کارگروه صلاحیت عمومی که در رسانه ها منتشر شده است، مربوط به بررسی موضوع در تابستان و پاسخ کارگروه صلاحیت های عمومی در مهرماه 1401 بوده و ارتباطی به شرایط اخیر ندارد.

کمره ای خاطرنشان کرد: اعلام نظر این کارگروه درباره این استاد دانشگاه تهران، نظر نهایی و تعیین کننده ای نیست و روند رسیدگی به پرونده جذب ایشان همچنان در دانشگاه در حال بررسی است.

وی تصریح کرد: ضمنا با توجه به کثرت درخواست ها که باید توسط هیات اجرایی جذب مورد تصمیم گیری قرار گیرد، هنوز نوبت بررسی پرونده این استاد فرا نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دانشگاه تهران درباره اخراج عضو هیات علمی حقوق

توضیح دانشگاه تهران درباره اخراج عضو هیات علمی حقوق