مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 15:262023-01-14سياسي

توضیح دانشگاه تهران درباره گمانه اخراج عضو هیات علمی حقوق


روند رسیدگی به پرونده جذب عضو هیات علمی حقوق دانشگاه تهران همچنان در دانشگاه در حال بررسی است و هیات اجرایی جذب تصمیم نهایی را می گیرد.

- معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: روند رسیدگی به پرونده جذب عضو هیات علمی حقوق دانشگاه تهران همچنان در دانشگاه در حال بررسی است و هیات اجرایی جذب تصمیم نهایی را می گیرد.

به گزارش، گفت: هیأت اجرایی جذب دانشگاه تهران براساس گزارش دو کارگروه بررسی صلاحیت های عمومی و صلاحیت علمی در مورد درخواست های جذب اعضای هیأت علمی، تمدید قراردادها، تبدیل وضعیت استخدامی تصمیم گیری می کند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: گزارش کارگروه صلاحیت عمومی که در رسانه ها منتشر شده است، مربوط به بررسی موضوع در تابستان و پاسخ کارگروه صلاحیت های عمومی در مهرماه 1401 بوده و ارتباطی به شرایط اخیر ندارد.

کمره ای خاطرنشان کرد: اعلام نظر این کارگروه درباره این عضو هیات علمی دانشگاه تهران، نظر نهایی و تعیین کننده ای نیست و روند رسیدگی به پرونده جذب ایشان همچنان در دانشگاه در حال بررسی است.

وی تصریح کرد: ضمناً با توجه به کثرت درخواست ها که باید توسط هیأت اجرایی جذب مورد تصمیم گیری قرار گیرد، هنوز نوبت بررسی پرونده این عضو هیات علمی فرا نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دانشگاه تهران درباره گمانه اخراج عضو هیات علمی حقوق

توضیح دانشگاه تهران درباره گمانه اخراج عضو هیات علمی حقوق