مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 15:552023-01-14فرهنگي

داوران جایزه جلال از دل این جایزه بیرون آمده اند


از ابراهیم زاهدی مطلق که در دوره ای اثر خود را از جلال حذف کرد و داوری که دراین دوره نامزد نهایی بخش مستندنگاری شده است تا رسم دیرینه جایزه جلال که نویسنده برگزیده در بخش داستان باید در سال بعد داور آن بخش شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد، تا ساعتی دیگر، برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

البته در حال حاضر آثار نامزد شده و داوران معرفی شده اند.

(اینجا بخوانید) در این گزارش سعی کرده ایم نگاهی به کارنامه داوران جایزه ادبی جلال آل احمد در دو بخش داستان بلند و رمان و مستندنگاری از دوره سیزدهم تا پانزدهم بیندازیم.

جواد افهمی نویسنده و منتقد ادبی جواد افهمی؛ نویسنده یک اثر توقیفی! جواد افهمی نویسنده آثاری چون چتر کبود و سوران سرد است که ستاره­ های دب اصغر او نامزد دریافت جایزه جلال آل احمد در سال 90 شد، سواران سرد کاندیدای جایزه کتاب سال شهید غنی­ پور، قلم زرین و چهاردهمین دوره کتاب فصل است.

همچنین  خورشید بر شانه راستشان می تابید از آثار وی در سومین دوره جشنواره کتاب انقلاب مورد تقدیر قرار گرفت و همه آثار این نویسنده در قالب رمان و داستان بلند با موضوعات دفاع مقدس منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران جایزه جلال از دل این جایزه بیرون آمده اند

داوران جایزه جلال از دل این جایزه بیرون آمده اند