مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 08:352023-01-15اقتصادي

پیش بینی های لازم برای گذر از شرایط بحرانی افت فشار گاز دیده شده است


فرماندار سربیشه با بیان اینکه به دلیل افت شدید فشار ناشی از تداوم و استمرار سرمای هوا و افزایش میزان مصرف، احتمال قطعی گاز پیش بینی می شود، اظهار کرد: - ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار سربیشه با بیان اینکه به دلیل افت شدید فشار ناشی از تداوم و استمرار سرمای هوا و افزایش میزان مصرف، احتمال قطعی گاز پیش بینی می شود، اظهار کرد: تدابیر لازم برای تأمین سوخت جایگزین برای بخش خانگی و نانوایی ها دیده شده است.

محمدرضا لکزایی، با بیان اینکه با توجه به افت شدید فشار گاز، مردم برای تهیه سوخت جایگزین آمادگی داشته باشند، به رسانه های گروهی گفت: با ورود موج جدید دمای منهای 27 درجه در برخی استان ها و در خراسان جنوبی نیز دمای منهای 20 درجه را تجربه کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه با تأکید و تدابیر استاندار، پیش بینی های لازم برای گذر از این شرایط و تأمین سوخت جایگزین برای بخش خانگی و نانوایی ها شده است، افزود: جای هیچ نگرانی نیست و شهروندان تمام اطلاعات را از طریق رسانه های رسمی دنبال کنند.

فرماندار سربیشه با اشاره به برودت هوا با قدردانی از شهروندان به جهت صرفه جویی در مصرف انرژی، گفت: همشهریان با کاهش دمای تجهیزات گرمایشی به مدیریت توزیع گاز در کشور کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی های لازم برای گذر از شرایط بحرانی افت فشار گاز دیده شده است

پیش بینی های لازم برای گذر از شرایط بحرانی افت فشار گاز دیده شده است