مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:202023-01-15سياسي

امیرعبداللهیان: فلسطین زنده است/ عادی سازی روابط عربی - اسراییلی دیناری نمی ارزد


وزیر امور خارجه در دیدار با رهبران گروه های فلسطینی مستقر در دمشق با اشاره به روی کار آمدن نتانیاهو گفت: تغییر اسم و چهره ها چیزی را تغییر نمی دهد و فلسطین زنده است و عادی سازی روابط عربی - اسراییلی دیناری نمی ارزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به سوریه، شنبه شب 24 دی ماه در نشستی صمیمی، با جمع کثیری از مسؤولان و اعضای برجسته گروه های مختلف مقاومت فلسطینی مستقر در دمشق دیدار و گفت وگو کرد.

در ابتدای این نشست، مهدی سبحانی سفیر ایران در سوریه، در سخنانی ضمن خیرمقدم به وزیر امور خارجه و هیأت همراه و نیز مهمانان فلسطینی حاضر در نشست، بر اهمیت و محوریت مسئله فلسطین در جهان اسلام تأکید کرد و نسبت به وجود ارتباط و مشورت های مستمر سفارت و مسؤولان گروه های فلسطینی مقیم دمشق ابراز خرسندی کرد.

وی همچنین یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را که نقشی بی بدیل در حمایت از مقاومت در فلسطین و محور مقاومت ایفا کرد، گرامی داشت.

در ادامه، تعدادی از مسؤولان گروه های فلسطینی به نمایندگی از جمع، طی اظهاراتی، ضمن تبیین اجمالی آخرین وضعیت فلسطین و سرزمین های اشغالی، از حمایت های دائمی جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و ملت و مقاومت آن تشکر و قدردانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: فلسطین زنده است/ عادی سازی روابط عربی - اسراییلی دیناری نمی ارزد

امیرعبداللهیان: فلسطین زنده است/ عادی سازی روابط عربی - اسراییلی دیناری نمی ارزد