مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:152023-01-16اقتصادي

صرفه جویی بیش از یک میلیون و 300 هزار متر مکعبی گاز توسط زنجانی ها


مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته شاهد کاهش حدود یک میلیون و 300 هزار مصرف گاز بودیم و مصرف گاز در این مدت به 9 میلیون و 800 هزار متر مکعب رسید.

- ایسنا/زنجان مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته شاهد کاهش حدود یک میلیون و 300 هزار مصرف گاز بودیم و مصرف گاز در این مدت به 9 میلیون و 800 هزار متر مکعب رسید.

نادر رابطی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خوشبختانه با همراهی مردم زنجان طی 24 ساعت گذشته شاهد کاهش حدود یک میلیون و 300 هزار مصرف گاز بودیم و مصرف گاز در این مدت به 9 میلیون و 800 هزار متر مکعب رسید و این امر در شرایطی است که شاهد برودت هوا در منطقه بودیم ولی مردم و صاحبان صنایع در استان بسیار همراهی کردند.

وی تصریح کرد: روزانه 840 میلیون مترمکعب تولید گاز داریم و همان را مصرف می کنیم که از این میزان 72 درصد در بخش خانگی و مابقی در بحث صنعت مصرف می شود که باید این ناترازی را جبران کنیم.

وی افزود: خط قرمز شرکت های گاز استانی و شرکت ملی، بخش خانگی است که گاز این بخش تامین شود و در همین راستا از فصل تابستان با صنایع مذاکره می کنیم و قرارداد تامین گاز طبیعی برای 8 ماه آن ها است و مابقی را باید از طریق پخش فراورده های نفتی به دست آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی بیش از یک میلیون و 300 هزار متر مکعبی گاز توسط زنجانی ها

صرفه جویی بیش از یک میلیون و 300 هزار متر مکعبی گاز توسط زنجانی ها