رسانه باید در ذهن مخاطب سؤال ایجاد کنداستاد ارتباطات دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: باید بتوانیم با ایجاد سوال در ذهن اورا به این سمت ببریم که در مورد مسائل مختلف شهری برای او سوال ایجاد شود و خود او به دنبال برطرف کردن ابهام ایجاد شده برود. - باشگاه خبرنگاران توانادر نهمین جلسه آموزش مدیران روابط عمومی مناطق 22 گانه شهر تهران که در دانشکده خبرگزاری فارس برگزار شد عطاالله بهمنی استاد دانشگاه و پژوهشگر علوم ارتباطات به تدریس خبرنگاری شهری پرداخت. وی در ابتدای این جلسه گفت: هدف ما در رسانه این است که ذهن مخاطب ابهام و سؤال ایجاد شود و به دنبال جواب سوال برود، در زندگی شهری اجزای جمعیتی است که یک کل را می سازند باید در زندگی شهری پرسش و پرسش گری را ایجاد کنیم. باید بتوانیم مردم را به سمت پرسشگری بیشتر ببریم تا سؤالات بیشتری بپرسند، شهری موفق تر است که مردم آن شهر سؤالات بهتر و بیشتری بپرسند و مسئولین شهری برای این سؤالات پاسخ بهتری فراهم کنند، رسانه برای ایجاد این پرسش و پاسخ می تواند بستر مناسبی را فراهم کند. وی گفت: استیو جابز مالک و مؤسس اپل می گوید: اهمیت هر چیزی را نحوه ارائه آن است که مشخص می کند. در شهر این رسانه است که می تواند یک چیز را مهم و پر اهمیت جلوه دهد و یا آن را کم اهمیت نشان داده و از دایره توجه خارج کند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |