مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 14:252023-01-16سياسي

رسانه باید در ذهن مخاطب سؤال ایجاد کند


استاد ارتباطات دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: باید بتوانیم با ایجاد سوال در ذهن اورا به این سمت ببریم که در مورد مسائل مختلف شهری برای او سوال ایجاد شود و خود او به دنبال برطرف کردن ابهام ایجاد شده برود.

- باشگاه خبرنگاران توانادر نهمین جلسه آموزش مدیران روابط عمومی مناطق 22 گانه شهر تهران که در دانشکده خبرگزاری فارس برگزار شد عطاالله بهمنی استاد دانشگاه و پژوهشگر علوم ارتباطات به تدریس خبرنگاری شهری پرداخت.

وی در ابتدای این جلسه گفت: هدف ما در رسانه این است که ذهن مخاطب ابهام و سؤال ایجاد شود و به دنبال جواب سوال برود، در زندگی شهری اجزای جمعیتی است که یک کل را می سازند باید در زندگی شهری پرسش و پرسش گری را ایجاد کنیم.

باید بتوانیم مردم را به سمت پرسشگری بیشتر ببریم تا سؤالات بیشتری بپرسند، شهری موفق تر است که مردم آن شهر سؤالات بهتر و بیشتری بپرسند و مسئولین شهری برای این سؤالات پاسخ بهتری فراهم کنند، رسانه برای ایجاد این پرسش و پاسخ می تواند بستر مناسبی را فراهم کند.

وی گفت: استیو جابز مالک و مؤسس اپل می گوید: اهمیت هر چیزی را نحوه ارائه آن است که مشخص می کند.

در شهر این رسانه است که می تواند یک چیز را مهم و پر اهمیت جلوه دهد و یا آن را کم اهمیت نشان داده و از دایره توجه خارج کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه باید در ذهن مخاطب سؤال ایجاد کند

رسانه باید در ذهن مخاطب سؤال ایجاد کند