مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 20:052023-01-16سياسي

حمایت از توانمندسازی بانوان مناطق حاشیه شهرهای سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل با همراهی مجموعه دستگاه های زیرمجموعه در استان، اشتغال و توانمندسازی بانوان ساکن در حاشیه شهرها را پیگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، حامد آرامش در حاشیه برگزاری جشنواره زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه در منطقه شیرآباد زاهدان افزود: نیروی انسانی یکی از مؤلفه و ویژگی های جوامع موفق است و وقتی از نیروی انسانی سخن می گوییم باید توجه داشته باشیم که بانوان نیمی از جمعیت نیروهای توانمند و بالقوه کشور ما را تشکیل می دهند.

وی اظهار کرد: توانمندسازی به عنوان کارآمدترین راه و روش برای رسیدن به توسعه پایدار است که در این فرایند بانوان، توانایی کنترل بر مشکلات و مسائلشان را فرا می گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: بر این اساس دستگاه های تابعه وزارت متبوع در سیستان و بلوچستان با توجه به شرح وظایف و خدمات متنوعی که به جامعه هدف گسترده خود ارائه می دهند، اشتغال و توانمندسازی بانوان بویژه ساکنان حاشیه شهرها را پیگیری می کنند.

آرامش تاکید کرد: بانوان ساکن در حاشیه شهرهای استان که مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گیرند و گواهینامه مهارتی کسب کنند، برای دریافت تسهیلات مشاغل خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از توانمندسازی بانوان مناطق حاشیه شهرهای سیستان و بلوچستان

حمایت از توانمندسازی بانوان مناطق حاشیه شهرهای سیستان و بلوچستان