مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:052023-01-17اقتصادي

اعطای تسهیلات 350 میلیون تومانی ویژه نوسازی منازل فرسوده در یزد


معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه وشهرسازی یزد گفت: متقاضیان واجد شرایط برای دریافت تسهیلات بازآفرینی شهری می توانند به سامانه شرکت بازآفرینی شهری به نشانی facility.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه از اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، رضا خسروآبادی اظهار کرد: طرح بازآفرینی شهری با هدف احیا ء، بهسازی و نوسازی بافت های قدیمی، فرسوده و ناکارآمد شهری و توسعه درونی شهر ها و ارتقای محیط زندگی شهری چند سالی است که در حال اجرا است.

وی افزود:کاهش فقر شهری با رویکرد توانمندسازی ساکنان محدوده های هدف و پیشگیری از بازتولید فقر در این محدوده ها از رویکرد های طرح بازآفرینی شهری است.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: بازآفرینی شهری به دنبال ارتقای کیفیت زندگی جامعه با مشارکت شهروندان است وبا گسترش شهرنشینی و افزایش مهاجرت به شهر ها شاهد افزایش حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیررسمی بوده ایم و این موضوع آسیب های اجتماعی متعددی را به دنبال داشته است.

خسروآبادی با اشاره به آخرین اقداماتی که تا پایان سال 1401 در این خصوص انجام می شود تصریح کرد: اختصاص 40 میلیارد تومان قیر جهت آسفالت در معابر محلات شهری، ایجاد ردیف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به اداره کل راه و شهرسازی برای مشارکت با شهرداری ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات 350 میلیون تومانی ویژه نوسازی منازل فرسوده در یزد

اعطای تسهیلات 350 میلیون تومانی ویژه نوسازی منازل فرسوده در یزد