مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:012023-01-17اقتصادي

تسهیلات350 میلیون تومانی برای نوسازی خانه های فرسوده در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه از اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، رضا خسروآبادی اظهار کرد: طرح بازآفرینی شهری با هدف احیا ء، بهسازی و نوسازی بافت های قدیمی، فرسوده و ناکارآمد شهری و توسعه درونی شهر ها و ارتقای محیط زندگی شهری چند سالی است که در حال اجرا است.

وی افزود:کاهش فقر شهری با رویکرد توانمندسازی ساکنان محدوده های هدف و پیشگیری از بازتولید فقر در این محدوده ها از رویکرد های طرح بازآفرینی شهری است.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: بازآفرینی شهری به دنبال ارتقای کیفیت زندگی جامعه با مشارکت شهروندان است وبا گسترش شهرنشینی و افزایش مهاجرت به شهر ها شاهد افزایش حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیررسمی بوده ایم و این موضوع آسیب های اجتماعی متعددی را به دنبال داشته است.

خسروآبادی با اشاره به آخرین اقداماتی که تا پایان سال 1401 در این خصوص انجام می شود تصریح کرد: اختصاص 40 میلیارد تومان قیر جهت آسفالت در معابر محلات شهری، ایجاد ردیف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به اداره کل راه و شهرسازی برای مشارکت با شهرداری ها در تکمیل پروژه های نیمه تمام، اخذ 20،30 فقره تسهیلات جهت اعطای تسهیلات نوسازی مسکن در بافت های هدف بازآفرینی شهری از اقداماتی است که در راستای طرح بازآفرینی شهری در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات350 میلیون تومانی برای نوسازی خانه های فرسوده در یزد

تسهیلات350 میلیون تومانی برای نوسازی خانه های فرسوده در یزد