مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:002023-01-17اقتصادي

عرضه خودرو در بورس کالا فعلا بهترین روش است


وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: موافقت این وزارت خانه با واگذاری صنایع خودروسازی، مشروط به ارایه برنامه بلند مدت اصلاح این صنعت توسط وزارت صمت است.

- ایکوپرس- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشادا، سید احسان خاندوزی طی سخنانی در میزگرد تخصصی تبیین و بررسی اثرات عرضه خودرو در بورس کالا با یادآوری این که سیاست گذاری بازار خودرو با وزارت صمت است، اظهار کرد: ما در توافق با وزارت صمت، تاکید کردیم که موافقت وزارت اقتصاد با واگذاری سهام دولت در صنایع خودروسازی مشروط بر ارایه یک برنامه بلندمدت اصلاحی برای صنعت مذکور از سوی آن وزارتخانه است.

وی با بیان این که ممکن است برخی اقدامات موردی و موضعی در مورد صنعت خودرو، به طور موقت، خوب ارزیابی شود، افزود: مهم این است که مساله بلندمدت زنجیره تولید، قطعه سازی و واردات خودرو یک پارچه و با در نظر گرفتن هم زمان منافع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در یک سند جامع دیده شود.

خاندوزی گفت: در این سند باید از هم اکنون، برای پنج سال آینده، یک برنامه مدونی ثبت شود که سیاست گذاری صنعت خودرو به چه نحو خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر غیر از این باشد، یا اصولا، سرمایه گذار برای خرید بلوک مثلا 14 درصدی دولت در خودروسازها پا جلو نمی گذارد، یا در صورت خرید، همواره این دغدغه با او همراه است که نمی داند دولت سال بعد، چگونه می خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه خودرو در بورس کالا فعلا بهترین روش است

عرضه خودرو در بورس کالا فعلا بهترین روش است