مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 18:352023-01-17اقتصادي

زیرساختهای مرز رازی خوی در اسرع وقت تکمیل شود


مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی کشور خواستار تکمیل زیرساختهای مرز رازی خوی در کمترین زمان ممکن شد.

- مهدی ذوقی در حاشیه بازید از مرز رازی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا بیان اینکه مرز رازی خوی در بخش مسافری و کالا از بهترین و با پتانسیل ترین مرزهای کشور است، تصریح کرد: در مقایسه با گمرک و پایانه کشور ترکیه زیر ساخت های مرز رازی خوی آماده نیست و ضروری است این زیرساختها در اسرع وقت تکمیل شود.

وی تصریح کرد: درصورت تکمیل زیر ساخت های بخش مسافری و کالا در مرز رازی، این مرز می تواند به قطب اول کشور و منطقه تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی کشور همچنین خواستار 24 ساعته شدن مرز رازی خوی شد و گفت: شرکت انبارهای عمومی به عنوان بزرگترین اپراتور لجستیکی کشور و مستقر در کریدورهای شمال جنوب و شرق غرب است و برای اجرایی شدن این گذرراه های اقتصادی یک رکن اساسی و لجستیکی محسوب می شود که این موضوع، استقرار پرقدرت در مرز رازی را بعنوان یکی از دروازه های پررونق تجارت با ترکیه، ضروری می کند.

ذوقی ادامه داد: از فردا تیمی از نیروهای فنی و عملیاتی در مرز رازی مستقر می شوند تا در خصوص ایجاد زیرساخت های لجستیکی در دو بخش رویه های گمرکی و بازارچه مرزی در جوار این مرز امکان سنجی و نیازسنجی لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساختهای مرز رازی خوی در اسرع وقت تکمیل شود

زیرساختهای مرز رازی خوی در اسرع وقت تکمیل شود