مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 19:302023-01-17سياسي

امضای تفاهم نامه دادگستری با پلیس فتای البرز


تفاهم نامه همکاری بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و پلیس فتای استان منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرید نجف نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز بعد از ظهر سه شنبه در نشستی که با حضور سرهنگ جلیلیان رییس پلیس فتای استان و هیئت همراه برگزار شد گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص لزوم مدیریت فضای مجازی به عنوان یکی از اولویت ها و ارجحیت های مدیریتی کشور و با عنایت به چالش های این فضا به موازات کارکردهای آن، پیشگیری و مقابله با جرایم فضای مجازی در دستورکار قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: فضای مجازی می تواند بستر جرایم متعددی مانند: کلاهبرداری، سرقت، پولشویی، هرزه نگاری، جاسوسی، جعل، قاچاق، اخاذی و انواع مختلف بزه های اجتماعی باشد که با ارتقاء سواد رسانه ای شهروندان می توان تا حد زیادی از وقوع جرایم این حوزه پیشگیری کرد.

در ادامه ی این نشست، تفاهم نامه همکاری بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و پلیس فتا استان منعقد شد.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز بر اجرای کامل مفاد تفاهم نامه به ویژه در بُعد پیشگیری از کلاهبرداری های اینترنتی تأکید و یادآور شد: ارتقای فرهنگ، مهارت و دانش کاربران فضای مجازی، از اولویت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه دادگستری با پلیس فتای البرز

امضای تفاهم نامه دادگستری با پلیس فتای البرز