مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 15:352023-01-18دانش

مهلت ثبت نام انتخاب دانشگاه برتر در جذب دانشجویان خارجی تمدید شد


مهلت ثبت نام در نخستین جشنواره «جایزه ملی دانشگاه و انتخاب برترین ها در حوزه جذب دانشجویان بین الملل» تا 5 بهمن ماه تمدید شد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، طبق اعلام اداره کل امور دانشجویان بین المللی، مهلت ثبت نام در جشنواره جایزه ملی دانشگاه و انتخاب برترین ها در حوزه جذب دانشجویان بین الملل تمدید شد.

بر این اساس تمام دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور تا 5 بهمن ماه 1401 فرصت دارند با مراجعه به سایت این جشنواره نسبت به ثبت و ارسال اطلاعات خود برای شرکت در این رویداد ملی اقدام نمایند.

  جشنواره جایزه ملی دانشگاه و انتخاب برترین ها در حوزه جذب دانشجویان بین الملل با هدف پاسداشت تلاش دانشگاه ها در خصوص جذب، پذیرش و تربیت دانشجویان بین المللی و به منظور رتبه بندی دانشگاه ها در این حوزه، برای اولین بار در سطح کشور برگزار می شود.

در این راستا برترین دانشگاه در حوزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، برترین اداره امور بین المللی، برترین اداره امور کنسولی، برترین موسسه جذب دانشجویان، برترین کارشناس حوزه امور دانشجویان بین المللی و برترین تارنما اطلاع رسانی انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

جایزه ملی برای اولین بار به دانشگاه برتر در حوزه جذب و پذیرش دانشجویان بین المللی اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام انتخاب دانشگاه برتر در جذب دانشجویان خارجی تمدید شد

مهلت ثبت نام انتخاب دانشگاه برتر در جذب دانشجویان خارجی تمدید شد