مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 16:402023-01-18فناوري

اتصال روستاهای گرزلنگر و دره دول شهرستان دره شهر به شبکه ملی اطلاعات


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: روستاهای گرزلنگر و دره دول شهرستان دره شهر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

- علی کریمی سرپرست اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از اتصال روستاهای گرزلنگر و دره دول شهرستان دره شهر به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: تاثیرات مثبت وجود ارتباطات پایدار و پرسرعت در روستاها بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: 90 درصد از روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده و یا حداقل مجهز به یکی از سرویس های ADSL، همراه اول، ایرانسل، رایتل و های وب هستند .

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام با اشاره به راه اندازی و برقراری اینترنت پرسرعت روستاهای گرزلنگر و دره دول شهرستان دره شهر با 76خانوار و جمعیتی بالغ بر 300نفر گفت: با راه اندازی اینترنت پرسرعت امکان دسترسی آسان به شبکه ملی اطلاعات در این روستاها فراهم شده است.

این مقام مسئول به اعتبار هزینه شده در این زمینه اشاره کرد و گفت: شرکت همراه اول با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل منابع توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دسترسی این روستاها به اینترنت پر سرعت با تکنولوژی نسل سوم را برقرار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال روستاهای گرزلنگر و دره دول شهرستان دره شهر به شبکه ملی اطلاعات

اتصال روستاهای گرزلنگر و دره دول شهرستان دره شهر به شبکه ملی اطلاعات