مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 16:552023-01-18اجتماعي

هوای اردبیل پاک و بدون آلودگی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: شاخص کیفیت هوا با عدد و رنگ مشخص می شود وهوای اردبیل پاک و بدون آلودگی می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن قاسم پور عصر امروز درباره وارونگی هوای اردبیل اظهارکرد: شاخص کیفیت هوا با عدد و رنگ مشخص می شود و ما سعی می کنیم تا از طریق یک ایستگاه سنجش هوا که در اردبیل واقع شده شاخص هوای پاک، سالم، ناسالم برای گروه های حساس، خطرناک و … را اعلام کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل ضرورت راه اندازی دومین ایستگاه سنجش هوا را در اردبیل یادآور شد و بیان کرد: فقط در شهر اردبیل امکان سنجش محدود هوا وجود دارد و در سایر شهرهای استان چنین امکانی موجود نیست.

وی با بیان اینکه وارونگی هوا کمتر در اردبیل رخ می دهد افزود: به همین دلیل است که هوای اردبیل بیش تر پاک وسالم است ولی درکنار این عوامل توسعه فضای سبز نیز بسیار مهم است و ما از میانگین 15 مترمربعی کشور سرانه پایین تری را داریم به طوری که در استان این سرانه 11 مترمربع و در اردبیل زیر 7 مترمربع است که شهرداران باید نسبت به توسعه فضای سبز اقدام کنند.

قاسم پور از هموطنان خواست از سوزاندن ضایعات کشاورزی، زباله، کاه و کلش، سوزاندن لاستیک و پلاستیک و … جلوگیری کرده و رسالت خود را در سالم نگهداشت هوای اردبیل انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اردبیل پاک و بدون آلودگی است

هوای اردبیل پاک و بدون آلودگی است