مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 18:002023-01-18سياسي

مشکل مردم با نشستن پشت درهای بسته حل نمی شود


معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس با بیان اینکه با نشستن در اتاق و پشت درهای بسته مشکل مردم حل نمی شود، تاکید کرد: مهمترین شاخصه مسئولین نظام اسلامی و دولت سیزدهم مردمی بودن گ است.

- اسماعیل محبی پور چهارشنبه 28 دیماه در شورای اداری شهرستان جهرم با اشاره به اینکه مردم حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند، گفت: خدمت به انقلاب و نظام ولایی برای مسئولان یک فرصت است که همه باید این فرصت را غنیمت بدانند و به فکر خدمت شبانه روزی به مردم باشند.

او بر توکل کردن مسئولان به خداوند تاکید کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی از ابتدا توکلش بر خداوند متعال بود و انقلاب ما با دست خالی به پیروزی رسید تنها داشتن توکل بر خدا منجر به پیروزی انقلاب شد.

ایشان با اشاره به اینکه مردم حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند، افزود: خدمت به انقلاب و نظام ولایی برای مسئولان یک فرصت است که همه باید این فرصت را غنیمت بدانند و به فکر خدمت شبانه روزی به مردم باشند.

معاون استاندار فارس گفت: زنده کردن امید و اعتماد در مردم مطالبه رهبر انقلاب و دستاورد اولیه دولت سیزدهم بود و باید همواره به این مطالبه مقام معظم رهبری توجه شود.

محبی پور همچنین با بیان اینکه با نشستن در اتاق و پشت درهای بسته مشکل مردم حل نمی شود، تاکید کرد: مهمترین شاخصه مسئولین نظام اسلامی و دولت سیزدهم بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مردم با نشستن پشت درهای بسته حل نمی شود

مشکل مردم با نشستن پشت درهای بسته حل نمی شود