مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 10:252023-01-19سياسي

گروسی: حقوق بشر ایران در حوزه وظایفم نیست/امیدوارم به تهران سفر کنم


مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد که برای بهبود روابط با ایران و تنظیم دوباره این روابط بر مبنای اعتماد به تهران سفر کند.

- مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد که برای بهبود روابط با ایران و تنظیم دوباره این روابط بر مبنای اعتماد به تهران سفر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت وگو با کریستین امانپور خبرنگار شبکه سی ان ان اظهار داشت: امیدوارم که بتوانم به ایران سفر کنم و رابطه ای مبتنی بر اعتماد را که در این برهه زمانی در حال تزلزل است، دوباره تنظیم کنم.

وی در این مصاحبه که بیشتر به موضوع تعیین نقاط امن هسته ای در اوکراین به دلیل جنگ با روسیه اختصاص داشت برای توجیه این که چرا نهایی کردن این مساله چندین ماه زمان برده است به موضوع هسته ای ایران اشاره کرد وگفت: همان طور که خود شما سال هاست این موضوع را دنبال می کنید، این گونه مسائل به ویژه باتوجه به پیش زمینه های سیاسی زمان بر بوده و مدام در حال تغییر است.

وی ادامه داد: در اینجا، مساله جلوگیری از اشاعه تسلیحات هسته ای و اطمینان حاصل کردن از صلح آمیز باقی ماندن برنامه هسته ای ایران است.

به طور قطع، وقتی شما این موضوع را با موضوعات دیگر همچون حقوق بشر در ایران مقایسه می کنید که البته در حوزه وظایف من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروسی: حقوق بشر ایران در حوزه وظایفم نیست/امیدوارم به تهران سفر کنم

گروسی: حقوق بشر ایران در حوزه وظایفم نیست/امیدوارم به تهران سفر کنم