مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:202023-01-19اجتماعي

قطار متفاوت ترین کنکور به ایستگاه آزمون رسید/ کمرنگ ترین حالت استرس


نوبت اول آزمون سراسری از صبح امروز آغاز شد و این در حالی است که به دلیل دو نوبت شدن کنکور، امروز استرس چندانی در چهره داوطلبان دیده نمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، امروز پنج شنبه 29 دی ماه روزی است که بسیاری از جوانان کشور و حتی مسوولان در انتظار فرارسیدن آن بودند، روز برگزاری متفاوت ترین کنکور.

این کنکور متفاوت ترین است، چرا که چند تغییر در کنکور امسال داریم؛ تغییر ظاهری و زمانی اینکه کنکور امروز نخستین کنکور زمستانی بوده است، حذف دروس عمومی ، تاثیر قطعی سوابق تحصیلی ، حذف زیرگروه ها و برگزاری دو بار در سال چهار تغییر مهم در کنکور 1402 است.

اما صبح امروز وزیر علوم و رییس سازمان سنجش آموزش کشور برای بازدید از متفاوت ترین کنکور میهمان دانشگاه علامه طباطبایی بودند.

صبح امروز برای رسیدن به این دانشگاه، وارد دهکده المپیک که می شدی از ازدحام ماشین ها و ترافیک ایجاد شده بوی کنکور به مشام می رسید، استرس را می شد حتی از داخل ماشین ها حس کرد از هر ماشین یکی پیاده می شد و با عجله پیاده به سمت دانشگاه می رفت تا نکند ترافیک مانع از رسیدن به موقعش به آزمون شود.

البته پیش تر که می رفتیم استرس کمتری را شاهد بودیم، از صحبت داوطلبانی که برای شرکت در آزمون می رفتند می شد متوجه شد که برخی به این آزمون به عنوان آزمون آزمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار متفاوت ترین کنکور به ایستگاه آزمون رسید/ کمرنگ ترین حالت استرس

قطار متفاوت ترین کنکور به ایستگاه آزمون رسید/ کمرنگ ترین حالت استرس