مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 14:202023-01-19سياسي

امنیت جامعه و مردم خط قرمز پلیس است


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امنیت جامعه و مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: در جریان اغتشاشات اخیر همه دیدند که ماموران انتظامی چگونه مردانه پای کار بوده و به دشمنان خارجی و برخی فریب خوردگان داخلی اجازه ندادند با ایجاد هرج و مرج و آشوب به خواسته های نامشروع خود برسند.

- سردار علی اکبر جاویدان با حضور در مسجد شهید زارعی شهرک پرواز کرمانشاه و در جمع نمازگزاران و اهالی محل اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به بهانه حجاب، آزادی و مسائل اقتصادی و معیشتی دست به اقداماتی زدند و ناآرامی هایی را در کشور ایجاد کردند که باعث ناراحتی اقشار مختلف مردم شد.

وی ادامه داد: بدون شک هدف دشمنان انقلاب که اجیرشدگان داخلی و برخی چهره های سرشناس هم از روی ناآگاهی یا غرض ورزانه آنها را همراهی کردند ایجاد شکاف و اختلاف در میان مردم و مسئولان و نوعی دو قطبی سازی در کشور بود، اما بصیرت مردم ولایی و هدایت رهبر معظم انقلاب باعث شد این حربه استکبار نیز به شکست بینجامد.

جاویدان خاطرنشان کرد: در مدتی که کشور دچار تلاطم و ناآرامی هایی بود، سربازان ولایت چه در انتظامی و چه در سپاه و بسیج مردانه پای کار بودند و شبانه روز زحمت کشیدند تا دشمنان نتوانند خدشه ای بر چهره زیبای انقلاب و نظام اسلامی وارد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت جامعه و مردم خط قرمز پلیس است

امنیت جامعه و مردم خط قرمز پلیس است