مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 19:252023-01-19سياسي

هجوم زمین خواران برای تصرف گسترده اراضی شهرک پیامبر اعظم بندرعباس


در پی انتشار شایعه ای مبنی بر صدور سند واگذاری برای اراضی تصرفی شهر بندرعباس، از دو روز گذشته بیش از 300 نفر از ساکنان محلات حاشیه ای و جنوب کرمان با هجوم به شهرک پیامبر اعظم بندرعباس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، 3 هفته پیش بود که شورای شهر بندرعباس خبر داد که امکان دریافت سند مالکیت برای خانه هایی که زمین های آن متعلق به شهرداری بوده، فراهم شده است.

همین خبر کافی بود تا به تدریج در روزهای اخیر شاهد حضور افرادی در محدوده شمالی شهر بندرعباس و اطراف شهرک پیامبر اعظم باشیم که در حال خط کشی زمین مسکونی برای خود هستند.

از چند روز گذشته بیش از 300 نفر از ساکنان محلات حاشیه ای شهر و مناطق پیرامونی بندرعباس و جنوب استان کرمان با هجوم به شهرک پیامبر اعظم بندرعباس، در حال گچ ریزی و تصرف زمین های خالی و ساخته نشده در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس هستند.

تعداد متصرفین به حدی زیاد است که اراضی با کاربری آموزشی و فضای سبز مرکز شهرک نیز مورد تجاوز قرار گرفته و در حال تصرف است و متصرفین از  بیم حضور مامورین شهرداری، شب گذشته را در همان محل به صبح رسانده اند.

ظاهراً این اقدام بصورت کاملاً برنامه ریزی شده و بصورت همزمان از عصر روز سه شنبه آغاز شده و علی رغم وقوع چند درگیری محدود میان نیروهای شهرداری و متصرفین همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم زمین خواران برای تصرف گسترده اراضی شهرک پیامبر اعظم بندرعباس

هجوم زمین خواران برای تصرف گسترده اراضی شهرک پیامبر اعظم بندرعباس