مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 20:452023-01-19سياسي

رقابت بیش از 12 هزار داوطلب ایلامی در کنکور سراسری


در نوبت اول کنکور 7 هزار و 539 داوطلب خانم و چهار هزار و 977 داوطلب مرد در 28 حوزه امتحانی طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری در نوبت اول کنکور شرکت می کنند.

- کریم کوخایی زاده معاون دانشگاه ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام با اشاره به قطعی اینترنت در صبح امروز گفت: تنها اینترنت حوزه های امتحانی و فضای پیرامون حوزه ها قطع شده و قطعی اینترنت برای مناطق دور از حوزه ها رخ نداده است.

وی افزود: در نوبت اول کنکور هفت هزار و 539 داوطلب خانم و چهار هزار و 977 داوطلب مرد در 28 حوزه امتحانی نقاط مختلف استان آزمون می دهند.

  معاون دانشگاه ایلام بیان کرد: مهم ترین حوزه مربوط به دانشگاه ایلام با 4 هزار و 153 نفر است که از این تعداد دو هزار و 284 نفر داوطلب خانم و یک هزار 869 داوطلب آقا هستند.

کوخایی زاده گفت: داوطلبان رشته تجربی صبح و متقاضیان زبان های خارجی عصر روز پنج شنبه و داوطلبان رشته های انسانی و ریاضی_فنی صبح و داوطلبان رشته هنر عصر روز جمعه آزمون می دهند.

وی ادامه داد: نتیجه آزمون مرحله اول اسفند ماه اعلام می شود.

کوخایی زاده گفت: داوطلبان با کسب بهترین نمره از 2 نوبت آزمون دروس تخصصی رشته های خود در دی ماه امسال و تیرماه سال آینده می توانند به دانشگاه راه پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 12 هزار داوطلب ایلامی در کنکور سراسری

رقابت بیش از 12 هزار داوطلب ایلامی در کنکور سراسری