مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 11:502023-01-20سياسي

تجربه برگزاری «هفته فرهنگی بر آستان آفتاب» تجربه بی بدیلی بود


رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: تجربه برگزاری هفته فرهنگی بر آستان آفتاب تجربه بی بدیلی بود و هفته فرهنگی دوم در اصفهان یا قم برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمین، حجت الاسلام علی کمساری صبح امروز در آیین اختتامیه هفته فرهنگی برآستان آفتاب در خمین ضمن قرائت پیام آیت الله سید حسن خمینی در خصوص برگزاری این هفته اظهار کرد: برگزاری هفته فرهنگی خمین دستاوردها و تجارب بسیار شیرین و ارزشمندی در حوزه مسائل فرهنگی به همراه داشت که استمرار آن در سال های آینده باید در دستور کار قرار گیرد.

  وی تصریح کرد: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در دوره جدید به خوبی ضرورت کار فرهنگی را درک کرده و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در سراسر کشور را در دستور کار قرار داده است.

رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با اشاره به گردآوری آثار امام راحل طی سال های اخیر توسط این موسسه بیان کرد: این آثار شامل سخنرانی ها و نوشته ها و دیگر آثار مربوط به امام است که در قالب صحیفه امام به چاپ رسیده است.

  کمساری گفت: طی یک دهه اخیر علاوه بر فعالیت های علمی و پژوهشی، رویکرد فرهنگی و ترویجی به صورت پررنگ تر توسط موسسه دنبال شد که  برگزاری این هفته یکی از نتایج رویکرد جدید این موسسه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه برگزاری «هفته فرهنگی بر آستان آفتاب» تجربه بی بدیلی بود

تجربه برگزاری «هفته فرهنگی بر آستان آفتاب» تجربه بی بدیلی بود